HTML

Wellness diéta

Olvasd el, ha kíváncsi vagy arra: Hogyan kezdtem új életet 40 kiló túlsúllyal? Hogyan lett a tusolásból és a reggeli kávézásból wellness kényeztetés?

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

HTML

Együtt szurkolunk a 2010-es dél-afrikai foci VB-n

2010.06.15. 15:32 :: Bellis

A VB előtt a baráti társaságban felvetettem, hogy mi lenne, ha téteket tennénk a meccsekre? Egy kicsit úgy éreztem a reakciókból, hogy nekem nőnek, ebbe a szent témában nem lehet véleményem.

 

 

 

 

 

 

 

 Mégis úgy alakult, hogy az ötletemnek köszönhetően még a legjelentéktelenebb csapat meccsén is izgulunk...

Egy hírlevélből értesültem, hogy ezen az oldalon kiszámolják helyettünk a tippjeink után járó pontokat. Nekünk nincs más dolgunk, mint a téteket megtenni.

Ez egy nagyon praktikus weboldal, hiszen mindannyian dolgozunk, sőt más-más megyében lakunk és a telefonszámlánkat sem szerettük volna a focira áldozni. Éppen elég, hogy az időnkkel ezt tesszük.

Hogy miért szálltam be én is? Eddig a Bajnokok Ligája meccsei alatt vasaltam. (A párom gondolom ezt észre sem vette, hiszen a szeme a képernyőre tapadt.) Én meg a meccs végén úgy zuhantam az ágyba, mintha én magam is a labdát kergettem volna. Azt azért nem állítom, hogy a focit megszerettem volna...de a játékot mindig is élveztem. Mindig eldöntöttük magunkban, hogy kinek szurkolunk. Aztán, havonta egyszer, ha összejött a társaság, a fiúk jól kibeszélték a meccseket. (Mi nők, bölcsen hallgattuk...)

Gondoltam, hogy ha már a fiúk egy hónapra kibérelik a képernyőt és nekünk a mosás, főzés, takarítás, bevásárlás, játszótér, gyereknevelés közben még figyelnünk kell Messi megmozdulásaira, vagy a "hüle" bírókra vagy a párunk testi épségére (elaludt nyakak masszírozására, szotyizó/chips evő izmok edzésére, fotelból felugró torka szakadtából gólt kiabáló apuci lenyugtatására), szóval akkor már tényleg legyen izgi és mérhető, hogy vajon tényleg ki mennyire is ért a focihoz.

Jelentem, hogy a hét fős tippelő klubunkban jelenleg az ötödik helyen tanyázok. Sebaj! Jó látni, hogy a páromnak fülég ér a szája, mert ő az első!

 

1 komment

Címkék: bajnokok ligája messi gól foci vb tippeljünk

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr62083729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CTamás · http://www.joegeszseget.hu/ 2010.06.16. 15:14:55

Óriáskivetítőn az igazi! Előtte meg utána focizzanak a téren a fiúk!
süti beállítások módosítása