HTML

Wellness diéta

Olvasd el, ha kíváncsi vagy arra: Hogyan kezdtem új életet 40 kiló túlsúllyal? Hogyan lett a tusolásból és a reggeli kávézásból wellness kényeztetés?

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

HTML

Mérlegelés 4.

2010.07.08. 10:58 :: Bellis

 Az ötödik hét eredménye.

  e heti eredmény (cm) utolsó méréshez képest az induláshoz képest Induló adatok (cm)
Kg
116,3 +0,4
-0,9 117,2
Mell 122 -1 -3 125
Derék 117 -1 -6 123
Csípő 132 -2 -6 138
Comb 81 -1 -2 83
Kar 39 39 0 39

 

Az "eredményen" el vagyok keseredve, ha arra gondolok mennyi sok kilót kellene még eltűntetnem. Ha csak öt kilótól kellene megszabadulnom, akkor ennek még örülhetnék is...

Egyetlen dolog vígasztal jelenleg, hogy eddig havi egy pluszt mutatott a mérleg és most nem! Na oké, legyek őszinte: azért az is jó, hogy a centikből ment le, még, ha a kilóból többet is mutat a mérleg.

Csak olyan fura, hogy most már ugye a mozgást is beiktattam: három naponta 40 perc tekerés a szobabiciklin. És mégsem fogyok.

Ma a lelkemet fogom masszírozni!

 

Augusztus 2-ra kaptam időpontot pajzsmirigy-vizsgálatra!

1 komment

Címkék: eredmény szobabicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr22138065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.07.10. 15:20:13

Nekem már a nem hízás is eredmény :-) Mondjuk én most pont pozitív eredményeket értem el, úgyhogy nagy a szám, de az a véleményem, hogy az ember ki tudja kísérletezgetni szépen, hogy mi az, ami jót tesz neki :-)
süti beállítások módosítása