HTML

Wellness diéta

Olvasd el, ha kíváncsi vagy arra: Hogyan kezdtem új életet 40 kiló túlsúllyal? Hogyan lett a tusolásból és a reggeli kávézásból wellness kényeztetés?

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

HTML

Mozgás siker!

2010.06.21. 20:15 :: Bellis

Ma reggel a lányom hatkor kelt fel. Mielőtt a korai kelés miatti rosszkedv eluralkodott volna rajtam, bekapcsoltam a Szezám utcát. A lányom ugrabugrálva követte Glovert és meg a fotel mögött tekerésbe kezdtem.

Nagyon megörültem annak, hogy a kicsi lányom nem kéredzkedett fel az ölembe! Hogy ne legyen olyan unalmas, cifráztam a tekerést: 12 mp normál tekerés, 12 mp tiszta erőből tekerés. A fejben számolgatás az ütemtartás miatt nem ment (az agyam nem tud tiszta erőből tekerés parancsot küldeni a lábna és lassan számolni)(a dobos karrieremet ezért is nem erőltetem:). Viszont a DVD a szemem előtt számolta a másodperceket. Azt kell mondjam oltári laaaassssssssaaaaaaaaaaaaaaaan.

Ez a váltakozó tempó ment húsz percig.

Úgy szálltam le a bringáról, mint korábban, amikor egy teljes órán át csak simán tekertem. Ha ez tényleg ugyanakkora erőfeszítést kalóriaégetést jelent, akkor inkább ezt a váltakozó 20 percet választom. Popsikímélőbb változat!

A hangulatom sokkal jobb volt egész nap. Inkább csak a lelkiismeretem megnyugtatása miatt, mint a felszabadult hormonok miatt. Viszont a délutáni fáradtságomat ma sikerült ezzel a módszerrel szabadságra küldeni!

 

Szólj hozzá!

Címkék: szezám utca korai kelés váltakozó tempó

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr232106044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása